my.; )

niedziela, 10 kwietnia 2011

What ?

Dzisiaj  jest w prost cudowna pogoda. Słonce grzeje aż chce się żyć lecz niestety nie wiem co będę dzisiaj robić.. Bardzi zachęcam do kupienia nowego GLAMUR które jest już w naszych sklepach z wspaniałą kartą rabatową na dzień 16 kwietnia . Rabaty są między innymi do takich sklepów jak
Aldo – 20%
 New Yorker – 20%
Body shop – 20%
                                                                      River Island – 20%
Cubus – 20%
Mango – 20%
Mohito – 20%
New Look – 20%
Nine West – 25%

Bardzo zachęcające ? Ja myśle że w ten dzień będzie dość sporo ludzi dla tego lepiej szybciej sobie coś upatrzyć i przyjść od razu kupić. Kolejki będą w miare duże bo przecież to dzień wolny.
Macie może swoje "must have" na wiosne. Ja mam taką listę i dlatego chce dzisiaj wybrać się na zakupy może w późniejszym poście dodam moje upolowane zdobycze.
Bardzo polecam bloga : Jestem Kasia . Dziewczyna ma niesamowite wyczycie mody. Jej notki inspirują mnie do ubrania tego czy owego. Sądz że warto ją obserwować. Ja sama obserwuje wiele blogów wspaniałych bloggerek . Czy wy też idziecie tylko w poniedziałek do szkoły? Te tygodnie są tak luźne . w tamtym tygodni szliśmy dwa dni do szkoły bo rekolekcje. Teraz jeden. Potem jedziemy na wycieczkę 1 dniową . A w maju na 3 dniowa. Już nie długo koniec roku trzeba wziąść sie za ocenki. Niestety te wakacje nie będa spędzone jakoś daleko tylko w Polsce. Mam nadzieje że spędzę te dwa miesiące z najlepszymi osobami pod słońcem OLA&PAULINA. Z jednej strony widzę że Ola się odsuwa choć my chyba też. Nie wiem czy jest to spowodowane. Ale w głębi serca wierze że pójdziemy razem do liceum nie ważne gdzie byle razem. i że nasze marzenia się spełnią. Uświadomiłam sobie że teraz bardziej chce by nasza przyjaźn przezwyciężyła wszystko . Na drugim planie jest wyjazd. teraz trochę zdjęć.

Z wczorajszego spaceru nad morze na urodzinach miki:









zdjęcia robione telefonem. myśle że te ostatnie najładniejsze. Niestety koleżanki nie chcialy pokazywac twarzy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz