my.; )

środa, 6 kwietnia 2011

Po plaży ; D .

Hej Wam . Tu Olcia . Ostatnio niestety wszystkie zauważyłyśmy że zaczynamy się od siebie oddalac i spotkałyśmy się po rekolekcjach w GB . Usiadłyśmy i obgadałyśmy i już jest dobrze ; D. I wczoraj byłyśmy na plaży było po prostu super . Odrazu po galerii poszłyśmy do mnie , wzięłam psa i pojechałyśmy do Kidi . Hah wszczyscy pokochali mojego pieska (Kidi nie chciała go oddac ; P) . Leżeliśmy na podłodze i wołaliśmy psa żeby przez nas przeskakiwał xdd . Kiedy Paulina dojechała poszłyśmy biegac na początku jakoś to szło , ale kiedy dobiegłyśmy na plaże zaczęłyśmy się wygłupiac . Nagrałyśmy zakręcony filmik . Niestety słychac tam jak śpiewamy . Haha nie ma to jak bieganie po brzegu morza i śpiewanie Baby naszego kochanego Biebera . Miałam całe trampki mokre , ale warto było . Woda zimna ale w sumie można byłoby się iśc kąpac  xD . Mmmm co jeszcze u mnie jest tak w kit <typowe problemy nastolatek> . U dziewczyn to mówiły że jest dobrze . Wstawię fotki i jak mi się uda to filmik . A teraz idę słuchac muzyki i wreszcie napisac to wypracowanie i zrobic matme aż 2 kartki A4 zadań O_o . Papa .



1 komentarz:

  1. mieszkasz nad morzem ?
    ale ci super ; )
    kurdę . . ; )
    pozdro xd

    OdpowiedzUsuń