my.; )

wtorek, 12 kwietnia 2011

Hej ;**

Hej tu Paulina :). Dzisiaj odpoczelam sobie od szkoly i do konca tygodnia mam wolne. Jutrzejszy dzien spedzam z Kidi i Ola . Nasze oddalanie sie od siebie zostalo zauwazane przez nas wszystkie no niestety tak to bywa.Dlatego tez staramy sie to przerwac. Wierze ze nam sie uda :) Dzisiaj moja siostra Patrycja ma 21 urodziny wiec byli u nas goscie. Ciesze sie ze jest ona moja siostra ;** Gdyby nie ona to napewno nie dalabym rady w pewnych sprawach. Ciesze sie ze poszlam do tego gimnazjum bo dzieki temu mam Kidi i Ole ktore sa dla mnie Najwazniejsze na swiecie <33 I tak zostanie. Mam w zyciu osoby za ktorymi wskoczyla bym w ogien ;*Na koniec polecam filmik pewniej dziewczyny ktora swietnie spiewa macue tu link:
http://www.youtube.com/watch?v=J4Mb5Yt_ylk&feature=channel_video_title 
.To tyle na dzisiaj :) Jeszcze pare zdjec:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz