my.; )

czwartek, 10 marca 2011

Today.. Great day..; p - Kidi

hej.. mój dzisiejszy dzień już zaliczam do udanych chociaż że jestem chora..; p Miałam siedzieć w domu i się nudzic tak jak lekarz kazał ale bylo inaczej..; ) Rano to znaczy koło 12 ogarnęłam się.. a o 13 ruszyłam na szał zakupów.. wiem że ni mogę wchodzić do sklepów z butami ale nie mogłam się powstrzymać!. Oczywiście grzeczna Kidi wyszła ze sklepu tylko z dwoma parami butów.. Podkreślam TYLKO..! Ale na tym się dzien w sklepie się nie zakończył oczywiście musialam wstąpić do reszty sklepów i nie mogłam wyjść z nich z pustymi rękami ..a jak inaczej..;p  wieczorem jadę do Pauliny oddać jej zeszyty i wziąść następne a teraz idę coś dla niej znaleźć..; ] mała niespodzianka..; ) a i jeszcze zapomniałam że muszę to napisać kupiłam łańcuszek z KLUCZEM.. Sorki Paulina nie mogłam się opamiętać<haha>
O to mój dzisiejszy..outfit :
zdjęcie z telefonu-słaba jakość
                                                                          bluzka- takko
                                                                          spodenki- h&m
                                                                         kordigno- sweterek - h&m
                                                                         rajstopy-gatta
                                                                        zegarek- allegro.pl
                                                                        łańcuszek- apart
                                                                        szelki- alegro.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz