my.; )

piątek, 11 marca 2011

Hej wszystkim ..; ) Dzisiaj dzień przesiedziany w domu . przynajmniej prze ze mnie. Odrobiłam lekcje i przez cały dzień sie nudziłam bo nikogo nie było na gg.; (.. Ale za to wieczór jest pełen emocji..; p ..Oczywiście wszystko moja wina a jak inaczej.. zawsze to ja..;p Zapomniałam dodać do opisu własnego .. że jestem wrażliwą nieznośną, upartą nadenną i.. zazdrosną dziewczynką..; p . Zaczęło się wszystko przez to że weszłam na gg zobaczyłam że fajnie że tyle osób no to wchodze w zakładkę słońca i coś widzę.. to jak zawsze lukam na opisy..(nawyk)i zalukałam coś fajnego(sakrazm) ..coś tam w głębi mi się poprzewracało .i klik w neta opis o rozpadzie przyjażni.. znalazłam jeden ktory mowil o mnie(nas) .. to zrobiłam kopiuj wklej i miałam fajny opis..; D.. po pewnym czasie zauważyłam że pisze do mnie Paulina i zaczęło się wszystko ..oczywiscie jak się przygotowałam były podstawowe pytania(nie raz tak prze zemnie było) .. ja nie chciałam na nie odpisywać nie mialam takiej ochoty.. Potem zauważyłam opis Oli który dał mi do myslenia ze nie one nie mają na mnie siły i że po prostu to ja im tak psuje dni...... Wątpie że po tym dzisiejszym incydencie bedzie wszystko po staremu .. Nie wiem czy wytrzymałyby taką kolejną mnie..Czyli mnie prawdziwą.. od momentu zaczęcia tego wszystkiego łzy mi lecą ciurkiem ..bratu mówię że to przez Zmierzch lecz ja wiem że to przez co innego... Ten cały świat lepiej by wyglądał be ze mnie.. Ich dni też by były lepsze ..bez zasdrosnej Kidi..; ( Wiem że tym wszystkim oddalam sie od was... i was ranie za to Przepraszam..; (
dzisiaj normalnie poemat napisałam.. ; ( dobra ja lece lepiej po chusteczki..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz