my.; )

wtorek, 15 marca 2011

Hej ; **


Dziś było suuuper . Szkoda , że Kidi jest chora bo nie widziała co się dziś i wczoraj wydarzyło . Oczywiście chodzi o sprawy sercowe . Wczoraj siedziałam w domku już po szkole wgl załamka i nagle tel mi dzwoni odbieram i SZOK . Mój szpieg doniósł mi nowe ciekawostki . Aww jaki on słodki . To było takie sweetaśne te spojrzenie i ten uśmiech po prostu nie można było się temu oprzec . Okey przyznaję się utonełam w jego oczach <33 . A dziś najlepiej było po szkole ^^ . Był spr z angielskiego ale jak zwykle bd 6 ; DD . Dobra kończę bo jutro praca klasowa z zemsty a ja nie przeczytałam książki . Jutro znów mam zamiar utonąc w tych jego brązowych oczach aww . Napiszę Wam jak było . Kidi wracaj do zdrowia ; ** . Tekst na dziś ; idzie dzi i bo co < 333 . Na deser ; moja fotka i 2 z tamtego roku . Dziewczyny mnie za nie zabiją . ; PP <na 2 ja to ta 4>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz