my.; )

niedziela, 12 czerwca 2011

Co w życiu piszczy..

Ogólnie to u mnie chyba nnic chyba..Tak tak jestem dziwna ale zrozumcie że mi sie nikt nie podobał....No wiecie nie wliczając sław..Ian..Bieber(z wyglądu) i Dean bo nie pamiętam jak nazywa się ten aktor.. Ale dzisiajn w sklepie jak sięgałam po loda to coś mnie tknęło. Mój wzrok uniósł się ku górze i zobaczyłam te błękitne oczy wpatrujące się we mnie.. Oczywiście pewnie strzeliłam buraka ale wiecie nie pamietam.;D .. I nagle z jego ust wydobyło się słowo : Hej.. JA oczywiście zamuliłam i odpowiedziałam po 5 sekundowej przerwie.. Nie wyobrażalne że po rosstaniu sie z podstawówką nasze relacje sie zmniejszyły do stopnia zerowego.. Jedank tamte czasy to było cos.. A teraz wracanie do domu o niewiadomo o jakich godzinnach ..męczarnia nad ksiązkami całkiem inny tryb życia. Mój dzisiejszy outfit zmienił sie w połowie dnia ale zrobiłam zdjęcia rano więc oto on:


tshirt - h&m
spódniczka-h&m
rajstopy-takko
pierścionek-C&A
bransoletka - naszyjnik od babci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz